PLW w Kartuzach poszukuje kandydatów do realizacji czynności w ramach umowy wyznaczenia
Działając na podstawie art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz.U.2018.1557 t.j.)
POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W KARTUZACH
poszukuje kandydatów do realizacji niżej wymienionych czynności w ramach umowy wyznaczenia
- szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych,
- sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt,
- badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia,
- sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju,
- badania mięsa zwierząt łownych,
- sprawowania nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawiania wymaganych świadectw zdrowia,
- sprawowania nadzoru nad obróbką, przetwórstwem i przechowywaniem produktów rybołówstwa;
- pobierania próbek do badań,
w zakładach oraz gospodarstwach utrzymujących zwierzęta, będących pod nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kartuzach.
Szczegółowy zakres, terminy i miejsca wykonywania czynności, jak również wysokość wynagrodzenia za ich wykonanie i terminy płatności, zostaną określone w umowach na ich wykonywanie.
Warunki naboru
- Wyznaczenia obejmują okres od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2021r.
- Wyznaczenie lekarzy weterynarii następuje wyłącznie w przypadku spełnienia kwalifikacji, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu czynności wykonywanych przez osoby niebędące pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej oraz kwalifikacji tych osób (Dz.U.2004.89.860 z późn. zm.).
- Osoba starająca się o wyznaczenie, zgłasza pisemnie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Kartuzach gotowość do wykonywania określonych czynności (wniosek o wyznaczenie), na formularzu. Druki wniosków osoba zainteresowana wyznaczeniem pobiera w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kartuzach lub na stronie internetowej http://piwkartuzy.pl/
- Osoba starająca się o wyznaczenie przedstawia Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Kartuzach dokumenty, stanowiące załączniki do wniosku:
- kopię dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- kopię dowodu osobistego (której rozmiar nie przekracza 75% oryginału lub kopię powiększoną o wartość przekraczającą 120% oryginału),
- aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą okręgową radę lekarsko-weterynaryjną o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- życiorys/CV,
- zaświadczenie o odbyciu szkolenia BHP,
- wypełnione oświadczenie Zleceniobiorcy (ubiegającego się o wyznaczenie ) do celów powszechnego ubezpieczenia społecznego – zgodnie z wzorem PLW w Kartuzach,
- aktualne zaświadczenie lekarskie wydane do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz zaświadczenie o stanie zdrowia w tym aktualny wynik badania okulistycznego – dotyczy osób ubiegających się o wyznaczenie do wykonywania czynności z zakresu badania zwierząt rzeźnych i mięsa, badania mięsa zwierząt łownych, oraz osoby ubiegające się o wyznaczenie do wykonywania czynności z zakresu sprawowania kontroli w zakładach produkujących żywność zwierzęcego pochodzenia.
- zaświadczenie lekarskie TYP A o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku: lekarz weterynarii,
- dokumentację potwierdzającą kwalifikacje wymagane od osób wyznaczonych do wykonywania czynności, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej (jeśli dotyczy) tj.:
- roczny staż pracy w zakładzie leczniczym dla zwierząt – w przypadku ochronnych szczepień i badań rozpoznawczych, nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt, badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia;
- 3 miesięczną praktykę w zakładzie prowadzącym działalność w zakresie uboju zwierząt rzeźnych wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii – w przypadku nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju, badania mięsa zwierząt łownych oraz nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawiania wymaganych świadectw zdrowia;
- miesięczną praktykę w zakładzie prowadzącym działalność w zakresie przetwórstwa mleka, wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii – w przypadku nadzoru nad punktami odbioru mleka, jego przetwórstwem oraz przechowywaniem produktów mleczarskich;
- miesięczną praktykę w powiatowym inspektoracie weterynarii, wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii – w przypadku pobierania próbek do badań;
- odbycie kursu wytrawiania.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Pisemną zgodę kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt w którym wnioskodawca jest zatrudniony (w ramach którego wnioskodawca świadczy usługi weterynaryjne).
- Pisemną zgodę kierownika jednostki organizacyjnej inspekcji w którym wyznaczona osoba jest zatrudniona – w przypadku lekarzy weterynarii będących pracownikami inspekcji weterynaryjnej.
Informacje uzupełniające
- Osoby spełniające wszystkie wymagania Powiatowy Lekarz Weterynarii wyznacza w drodze decyzji administracyjnej.
- Powiatowy Lekarz Weterynarii zawiera z osobą wyznaczoną umowę cywilno – prawną na wykonywanie określonych czynności. Umowa zawierana jest na okres obejmujący od 01 stycznia 2021r. do dnia 31 grudnia 2021r. Wykonywanie czynności określonych w umowie, nie stanowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
- Po podpisaniu umowy Powiatowy Lekarz Weterynarii bezzwłocznie wystawia osobie wyznaczonej upoważnienie do wykonywania określonych czynności, wydaje odznakę identyfikacyjną oraz pieczęć „Urzędowego Lekarza Weterynarii”.
- Niepodpisanie umowy w określonym terminie, jest równoznaczne z rezygnacją osoby ubiegającej się o wyznaczenie.
- Wszelkich wyjaśnień w zakresie naboru udziela Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kartuzach.
- Ogłoszenie zamieszcza się na stronie internetowej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w kartuzach w dniu 4 listopada 2020r. oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kartuzach.
- Wnioski zostaną rozpatrzone komisyjnie do 15 grudnia 2020 roku.
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kartuzach
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pana(-ni) danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach, ul. Słoneczna 1, 83-300 Kartuzy, reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kartuzach Panią Jolantę GROTKOWSKĄ.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kartuzach Pana Edwarda DYBOWSKIEGO, z którym może się Pan(-ni) skontaktować w sprawach ochrony Pana(-ni) danych osobowych oraz realizacji Pana(-ni) praw pod następującym adresem poczty elektronicznej: iod@zsubhp.pl lub pisemnie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Kartuzach, ul. Słoneczna 1, 83-300 Kartuzy. - Pana(-ni) dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- przygotowania, zawarcia i realizacji umowy wyznaczenia – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w celach księgowych i podatkowych, rozpatrywanie reklamacji, obsługi serwisowej
i gwarancyjnej – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, - ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Pana(-ni) dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji, po jego zakończeniu wszelkie dokumenty aplikacyjne będą zniszczone w ciągu 90 dni,
a w przypadku wyrażenia zgody na dalszą rekrutację przez okres 1 roku. - W przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacji sfinalizowanego podpisaniem umowy wyznaczenia, Pana(-ni) dane osobowe przechowywane będą tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a następnie przez kolejnych 5 lat od początku roku następującego po roku kalendarzowym, w którym umowy zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione lub do okresu wygaśnięcia rękojmi lub gwarancji, jeśli okresy te są dłuższe. Czas ten może zostać wydłużony
o okresy wynikające z obowiązków ustawowych lub w celu ochrony praw Administratora lub osób trzecich, w tym w celu dochodzenia roszczeń bądź obrony przed nimi. - Administrator może udostępnić Pana(-ni) dane osobowe podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jak również podmiotom współpracującym w procesie realizacji umowy, a także podwykonawcom, w tym
w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora takie usługi, jak: informatyczne, serwisowe, kancelariom prawniczym, likwidatorom szkód i firmom ubezpieczeniowym, bankom, instytucjom finansowym, operatorom pocztowym oraz firmom kurierskim. - W odniesieniu do Pana(-ni) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany. - Administrator nie przewiduje przekazywania Pana(-ni) danych do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.
- Podanie przez Pana(-nią) danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do zawarcia i realizacji procesu rekrutacji sfinalizowanego podpisaniem umowy wyznaczenia.
- W stosunku do Pana(-ni) danych osobowych posiada Pan(-ni) prawo do:
- żądania dostępu do danych – w granicach art. 15 RODO,
- ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,
- żądania usunięcia – w granicach art. 17 RODO,
- lub ograniczenia czynności przetwarzania – w granicach art. 18 RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w granicach art. 21 RODO,
- przenoszenia danych, w tym uzyskania ich kopii – w granicach art. 20 RODO.
- Przysługuje Panu(-ni) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym obecnie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Szczegółowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawarto
w „Polityce prywatności” dostępnej na w siedzibie naszej jednostki oraz na naszej stronie internetowej pod linkiem: http://piwkartuzy.pl/rodopolityka/
- Załącznik nr 1 – Ogloszenie_o_rekrutacji_lekarzy_wyznaczonych
- Załącznik nr 2 – Zgłoszenie wstępnej gotowości
- Załącznik nr 2 – Instrukcja GLW z dnia 5 listopada 2020