Elektronicza Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kartuzach
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2017 poz. 570, z 2018 poz.1000, 1544, 1669) pragniemy poinformować, że Urząd Miejski w Kartuzach ma uruchomioną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, działającą w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Adres skrzynki podawczej PIW Kartuzy: /PIW_KART/skrytka
Aby skorzystać z usługi, trzeba dokonać rejestracji i logowania do systemu pod adresem:
1. Dokumenty można przekazywać poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie epuap
2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres:
piwkart@gdansk.wiw.gov.pl
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w punkcie 1.
3. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu Mejskiego w Kartuzach w Biurze Obsługi Mieszkańca, znajdującego się na parterze w budynku UM Kartuzy przy ul. gen. Józefa Hallera 1
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
– dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie
– akceptowalne formaty załączników :
* txt, rtf, pdf, doc, odt
* jpg, gif, tif, png, svg
* zip, rar
– wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 2MB
– dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone